Η Μαρία είναι φοβερή! Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από το μανικιούρ και το πεντικιούρ μου. Πολύ προσεκτική, γλυκιά και με υπέροχο αποτέλεσμα.💕
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή•28 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά, ποικιλία χρωμάτων και πολύ ευγενικό προσωπικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Ειρήνη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🩷🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Εμμανουέλα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί ήταν όμορφο, η Μαρία πολύ ευγενική και ασχολήθηκε μαζί μου, το μόνο που θα ήθελα είναι όταν πέφτει κάτι κάτω να καθαρίζεται πριν χρησιμοποιηθεί, δε βρήκα τίποτα άλλο αρνητικό, το προτείνω!