Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Καταπληκτικός χώρος, τέλειο το αποτέλεσμα και πολύ καθαρά τα πάντα!! ❤️✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Θεανώ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Anastasia•περίπου 8 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα υπέροχα. Οι κοπέλες ευγενικές κι εξυπηρετικές και ο χώρος πεντακάθαρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Θεανώ•Μανικιούρ
Ευδοκία•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως κάθε φορά, υπέροχα. Η Σοφία μου έκανε τέλειο σχέδιο σε μικρή βάση νυχιού! Μεγάλη ποικιλία σε χρώματα, επίσης!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφια•Μανικιούρ
Ειρήνη•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος και πολύ καθαρός χώρος ,επαγγελματίες τεχνήτριες ,μια γενικά ευχάριστη και θετική εμπειρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφια•Πεντικιούρ
Μίνα•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μόνο αρνητικό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι δε βρίσκω διαθέσιμα ραντεβού εύκολα και τις ημερομηνίες που θα ήθελα. Αυτό βέβαια είναι ευχάριστο για το κατάστημα που οι υπηρεσίες του είναι ανάρπαστες