Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν ευγενέστατη, καθαρή και φαινοταν αρκετα προσεκτικη. Ίσως ομως τα υλικα να μην ειναι εξισου καλα, γιατι με τιμη 45 ευρώ για φυσικη ενισχυση, το να εχω ηδη 1 τελειως χαλασμενο νυχι και αλλα 2 που πανε να ξεκολλήσουν στην δευτερη μερα, δεν ειναι ικανοποιητικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Θεοδωρα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη, επαγγελματίας, εξυπηρετική, γρήγορη, σταθερό χέρι, ακρίβεια, κανένα ίχνος ανασφάλειας στον πελάτη, προσιτή με γλυκό χαμόγελο!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
Χριστίνα Κ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ευτυχία ήταν όχι μόνο φανταστική στη δουλειά της, αλλά και πολύ καλή στη συζήτηση. Τα νύχια μου βγήκαν φανταστικά είναι το λιγότερο που μπορώ να πω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευδοξία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μέλια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πάντα πολύ ευχαριστημένη!!!! Μπράβο στα κορίτσια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν όλα πολύ καλά όπως κάθε φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel