Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
Δημητρα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία ήταν πολύ εξυπηρετική, χαμογελαστή και ευχάριστη παρουσία!!!
Το πεντικιούρ το έκανε πολύ προσεκτικά….άψογη επαγγελματίας.
Ο χώρος ήταν όμορφος και καθαρός θα τον ξανά επέλεγα για υπηρεσίες…
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Πεντικιούρ
Natalia T.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενική, χαμογελαστή, επαγγελματίας, προσεκτική και γρήγορη!έφτιαξε ωραίο σχήμα στο μανικιούρ, με βοήθησε πολύ να διαλέξω το χρώμα και μου έδωσε και γαντάκια uv 😃
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστίνα Κ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλό από τέλεσης και άψογη ατμόσφαιρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αυτό που μου αρέσει στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι ότι απολαμβαύνεις τις υπηρεσίες σε ένα ήσυχο και ήρεμο περιβάλλον. Η Αναστασία και η Μαρία επίσης εξαιρετικές.