Πολύ καλό το μανικιούρ μου για τα Χριστούγεννα!!
Ευγενική, γρήγορη, εξυπηρετική η Δέσποινα όπως πάντα !!
Ο χώρος όμορφος και καθαρός και όλοι πάντα με πολύ καλή διάθεση !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Μανικιούρ
ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ´Εφη εξαιρετική όπως πάντα!
Μανικιούρ
Ευαγγελία Ρ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολες οι κοπελες ευγενεστατες και το μαγαζι πολυ καθαρο