Περιβάλλον καθαρό, άψογη εξυπηρέτηση, ποικιλία στα βερνίκια, πολύ καλές τιμές
Μανικιούρ
ΜΑΡΙΝΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος ο χώρος όπως και η Ειρήνη! Ωραίο περιβάλλον και όταν είμαι ξανά στην Ελλάδα θα ξαναεπισκεφτώ το κατάστημα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Vanessa•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση και Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!! Όλα τα κορίτσια ευγενικά πολύ και εξαιρετική δουλειά
Μανικιούρ
Ντετσικα Ν.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια. Ευχαριστώ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΑΣΧΟΥ•Μανικιούρ
ΔΗΜΗΤΡΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Έφη είναι ένας αξιόλογος και φωτεινός άνθρωπος .πάρα πολύ καλή στη δουλειά της .κοιτάζει και την παραμικρή λεπτομέρεια .κάνει το καλύτερο μανικιούρ και πεντικιούρ που έχω κάνει τα τελευταία 20 χρόνια! Έφη σ’ ευχαριστώ πολύ