Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Φυσική Ενίσχυση Νυχιών
Tonia T.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση! Πολύ καλό το ημιμόνιμο και η περιποίηση στα πετσάκια. Μου χάλασε σε κάποια σημεία, λόγω υλικού (σκόνη) και μόλις ενημέρωσα μου είπε να πάω και μου τα ξαναέκανε από την αρχή χωρίς να δεχτεί πληρωμή κιόλας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Tonia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ομορφο αποτέλεσμα όπως παντα!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Μανικιούρ
Χαρούλα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Tonia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ωραία και γρήγορα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο