Πολυ καλή δουλεια τα κορίτσια! Πολυ καλή και ζεστη ατμόσφαιρα και πολυ ανοιχτές στην επικοινωνία. Μπορω να πω πως πέρασα πολυ όμορφα όσο ημουν στο μαγαζί τους❤️❤️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Karoliina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα όπως πάντα μανικιούρ πεντικιούρ ημιμονιμο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Πεντικιούρ
Μαρία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι κοπέλες πολύ ευχάριστες, πολύ καλή δουλειά ,ωραίος χώρος και πολύ καλές τιμές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Joanna•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικές και οι 2! Πολύ φιλικές και άψογη δουλειά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικό προσωπικο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλία •Μανικιούρ