Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
118 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Δυστυχώς 25€ για ημιμόνιμο που άρχισε να ξεφλουδίζει στις 2 μέρες και τώρα στην μια εβδομάδα είναι όλα τα νύχια χάλια, δεν θα ξαναέδινα
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα κορίτσια ήταν ευγενέστατα , πήγα με αρκετά ταλαιπωρημένα νυχια και η Φανή εδωσε βαση στη λεπτομέρεια και το αποτελεσμα ηταν αψογο! Το καφεδακι επίσης εξαιρετικό, το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος και η κοπέλα που με ανέλαβε πρόσεξε και την τελευταία λεπτομέρεια.
Ο χώρος πολύ καθαρός καθως και τα εργαλεία , τα έβγαλε η Φανή από τον κλίβανο ! Υπέροχη ιδέα να έχει και καφέ ! Το μανικιούρ και το πεντικιούρ τέλειο καθώς επίσης και το glow spa που έκανα στο πεντικιούρ ( το συστήνω σε όλους ) ! Μπράβο κορίτσια, καλές δουλειές !
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, άψογη