Όλα ήταν άψογα. Υπηρεσίες και προσωπικό. Ευχαριστώ πολύ.
Πεντικιούρ
Ελευθερία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος,ευγενικό το προσωπικό και πολυ καλό αποτελέσμα!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Anastasia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου με έμφαση στη κάθε λεπτομέρεια.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Δέσποινα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Και η κατερινα και η αγγελικη, εκαναν πραγματικα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Στακουλα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος, ευχάριστος, καθαρός, πολύ καλή επιλογή μουσικής! Ευγενικά και χαμογελαστά πρόσωπα! Έκανα πεντικιούρ με τη Στεφανία και μανικιούρ με την Ελένα..εξαιρετικές και οι δύο!!