Εξαιρετικό περιβάλλον, που σέβεται τον χρόνο σου, τέλεια δουλειά! Στα χρήματα όπως κοστολογούν οι περισσότεροι!. Η Εύα, πολύ πολύ γλυκό κορίτσι. Ήρεμη έκανε την δουλειά της στον χρόνο που θα σου πει χωρίς να αργεί! Το αποτέλεσμα όπως ακριβώς το ήθελα! Έχω τις καλύτερες εντυπώσεις! Σίγουρα θα ξανά πάω!!! Μπράβο κορίτσια! Συνεχίστε έτσι
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Τάνια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό προσωπικό, πολύ καλή εξυπηρέτηση και καλό αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΦΑΝΙΑ •Πεντικιούρ
Stella•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, υπέροχη εξυπηρέτηση, ποιοτικά υλικά, είμαι υπερευχαριστημενη ☺️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΑΤΑΣΑ •Συντήρηση Νυχιών
Νοτα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Eίμαι πολύ ευχαριστημένη από την ποιότητα και την εξυπηρέτηση!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η περιποίηση των άκρων ήταν σε γενικές γραμμές αρκετά καλή (επέλεξα το spa pedicure).
Μετά το βάψιμο με ημιμόνιμο ακολούθησε επάλειψη με κρέμα στο πέλμα και λαδάκι στα επωνύχια. Εκείνη τη στιγμή φαινόντουσαν όλα καλά επειδή γυάλιζαν τα νύχια από το λαδάκι, αλλά όταν επέστρεψα στο σπίτι τα 4 νύχια ήταν θαμπά. Επειδή γνωρίζω το αντικείμενο, πέρασα προσωπικά top στα προβληματικά νύχια και διορθώθηκε το θάμπωμα αλλά θεωρώ πως είναι μείον αυτό για μια υπηρεσία που κοστίζει 28€.