Το πιο καθαρό μαγαζί που έχω πάει για νύχια, έχουν κλειστό φακελάκι με τα εργαλεία για τον κάθε πελάτη και φόρμα συμπλήρωσης για τυχόν αλλεργίες! Scrub και μασαζάκι στο τέλος του μανικιούρ! Εξαιρετικές ✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Μανικιούρ
Frida•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίο περιβάλλον, φιλικές και ευχάριστες κοπέλες, γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Μπράβο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κάτια•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Pepy•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εκπληκτική εξυπηρέτηση! Από τους πιο καθαρούς χώρους που έχω επισκεφθεί! Πολύ περιποιητικοί και φιλόξενοι!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Όλγα•Μανικιούρ
Ναταλια•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Απίστευτη εμπειρία! Πολύ όμορφος χώρος πεντακάθαρος. Οι κοπέλες με υπομονή με βοήθησαν να φοσ
Ένας νέος χώρος ομορφιάς ανοίγει την άνοιξη στη καρδιά του Ελληνικού. Μια ομάδα με όρεξη και εμπειρία να σε εξυπηρετήσει σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχουμε.