Φοβερός επαγγελματισμός και συνέπεια! Πολύ ευχαριστημένη από το μανικιούρ Acrygel και από το ημιμόνιμο πεντικιούρ αλλά και από άλλες υπηρεσίες που έχω δοκιμάσει!
Πεντικιούρ
Λίλα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έχω λόγια για τα κορίτσια!!! Μοναδικό κάθε αποτέλεσμα που μου έχουν κάνει!!!
Πολύ καλές επαγγελματίες!
Μπράβο σας !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δημητρα Π.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη! Τέλεια εξυπηρέτηση !
Αποτρίχωση Φρυδιών
Eleni•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Νομίζω ότι τη στιγμή που η αξιολόγηση μου είναι το άριστο τα λόγια είναι περιττά! Συνεχίστε έτσι!