Εξαιρετικό αποτέλεσμα στο μανικιούρ και τα φρύδια μου. Πολύ όμορφο περιβάλλον και ευχάριστο. Εύκολη πρόσβαση δίπλα από την στάση του μετρό. Πραγματικά καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που ζήτησα. Μπραβο!!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πανέμορφος χώρος και καθαρός. Πάντα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα στα νύχια μου τόσο όσο και στα φρύδια μου.
Συνεχίστε έτσι!💖
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελίνα Σ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο μαγαζί! Τέλειο αποτέλεσμα! Φοβερά κορίτσια επαγγελματίες και πολύ ευγενικές!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Μανικιούρ
Ιωαννα Καρτσαγκουλη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα!Υπέροχος χώρος!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Konstantina S.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια και Η Δήμητρα εξεραιτική όπως πάντα