Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Η Κωνσταντίνα έδωσε πολύ προσοχή στις λεπτομέρειες και ήταν γλυκιά και ευγενική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Πεντικιούρ
Konstantina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό περιβάλλον και εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Πεντικιούρ
Efiliana•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας πολύ όμορφος και καθαρός χώρος.
Τα κορίτσια κάνουν υπέροχη δουλειά και τέλεια περιποίηση ,είναι πολύ εξυπηρετικές και ευγενικές .
Φεύγω πάντα ευχαριστημένη και με υπέροχα νύχια ❤️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Olga•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα όπως το ήθελα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Μανικιούρ