Έκανα ημιμόνιμο πεντικιουρ- μανικιουρ. Με το αποτέλεσμα ενθουσιάστηκα αρχικά, αλλά μέσα στις 4 επόμενες ημέρες είχαν ήδη ξεφτίσει 3 νύχια. Δύο εβδομάδες μετά, σχεδόν όλα τα νύχια των χεριών ήταν χάλια.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ALEXANDRA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικό αποτέλεσμα,υπέροχος καθαρός χώρος,ευγενια και επαγγελματισμός.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
konstantina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξερετικο μέρος πολύ καθαρό ήρεμο και φιλικό περιβάλλον σίγουρα θα ξαναπάω
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα πολυ καλα οπως παντα!! Τα κοριτσια ειναι ολα φανταστικα
Αμαρυλλις•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειλικρινά πολύ ευχάριστη εμπειρία! Το περιβάλλον πολύ όμορφο και χαλαρό και το αποτέλεσμα άψογο! Η Ιωάννα πολύ της λεπτομέρειας και πολύ επαγγελματίας! Μπράβο!