Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα για το χτένισμα 💕
Υπέροχη ατμόσφαιρα και εξυπηρέτηση από όλους
Εξυπηρετήθηκε από Αλεξανδρα •Χτένισμα
Tasigeorgou K.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα πολύ φιλικό και ευγενικό περιβάλλον.
Εξυπηρετήθηκε από Αντώνης Haircutter•Γυναικείο Κούρεμα
Maria•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Στο χρώμα δε γίνεται να μη δώσεις τα εύσημα στην Δώρα. Πετυχαίνει το χρώμα που ο ονειρεύτηκες κ δεν μπόρεσες να το εξηγήσεις. Σου εξηγεί τι θα είναι καλύτερο για την τρίχα κ το αποτέλεσμα που ζητας και φυσικά βγαίνεις άλλος άνθρωπος. Καταπληκτική κι όλη η ομάδα. Ευχάριστοι όλοι
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Καλογεροπουλου Δ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🥰
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Tasigeorgou K.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου αρεσουν ολοι στο Eklektik! Και μου αρεσει πολυ που οσοι φευγουν εχουν πολυ ωραια μαλλια. Χωρις να υπερβαλλω. Κατι λεει...που δεν φευγει καποιος με μετριο μαλλι απο εκει μεσα. Οσο για σημερα...το κοριτσι μου καταευχαριστηθηκε το χτενισμα του. Ευχαριστουμε πολυ!!!