Εξαιρετικό κτενισμα ! Πολύ καλό. λούσιμο κι η θεραπεία που έκανα εκπληκτική .. Γενικά το κλίμα είναι πολύ φιλικό, καθαρό περιβάλλον , εξαιρετικά προϊόντα κι όλοι πολύ ευγενικοί !
Και στο ίσιωμα και στο σπαστό !
Date with yourself ❤️
Εξυπηρετήθηκε από Ροζα •Χτένισμα
Ανδρέου Μ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η τρίτη φορά που κάνω θεραπεία κερατίνη στο Eklektik . Είναι άψογοι!!!!🎀
Εξυπηρετήθηκε από Δώρα ColorExpert•Χημικό Ίσιωμα
iolh•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα και όλοι φανταστικοί,όπως παντα!!!ευχαριστώ για όλα!!
Βαφή Ρίζας για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Καρακιτσου Α.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή ομάδα, τα παιδιά έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν και έμεινα πάρα πολύ χαρούμενη από το αποτέλεσμα. Απλά, η κράτησή μου ήταν στις 12 αλλά λόγω πολλών άλλων κρατήσεων που ήταν την ίδια ώρα περίμενα μέχρι τις 12:39 να ξεκινήσουμε.