Το πεντικιούρ ήταν υπέροχο, ένιωσα πραγματικά περιποίηση και χαλάρωση. Τα πόδια μου δείχνουν καινούρια και το χρώμα βγήκε φανταστικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Πεντικιούρ
Marilia Koukiou •10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρό, ευγενικό και φιλικό προσωπικό, εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Μανικιούρ
Marva•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο μαγαζί, καθαρό και με ωραία αισθητική που σε κάνει να χαλαρώνεις. Τα κορίτσια είναι ευγενικά και φιλικά, σε προσέχουν χωρίς να σε βιάζουν. Η δουλειά τους είναι προσεγμένη, με λεπτομέρεια, και το αποτέλεσμα κρατάει πάρα πολύ. Γενικά ένιωσα
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ρανια Παλασκου •10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ καλή ατμόσφαιρα και έμπειρο προσωπικό ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Nikoleta•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειες🤍🤍🤍🤍🤍🤍 Είμαι η τρίτη φορά που έρχομαι
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel