Επαγγελματισμός και ζεστή ατμόσφαιρα. Σίγουρα θα ξαναπάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Simone Zwh•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η βικτωρια αν και μικρή είναι φοβερή! Κάνει απίστευτο μανικιούρ και στα χτιστά και είναι εξαιρετική🤍
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Xenia Leon•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα πεντικιούρ και η εμπειρία ήταν υπέροχη! Ο χώρος καθαρός και προσεγμένος, τα εργαλεία αποστειρωμένα και η διαδικασία πολύ χαλαρωτική.
Πεντικιούρ
Ζωή Βασς •10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΠΕΝΤΙΚΙΟΥΡ ΗΜΙΜΟΝΙΜΟ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Πεντικιούρ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία ήταν φανταστική! Από την πρώτη στιγμή αισθάνεσαι οικεία, σαν να πας σε φίλη για καφέ, μόνο που φεύγεις με νύχια έργα τέχνης. Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω χώρο, βρήκα το αγαπημένο μου στέκι!