Δυστυχώς δεν ήταν αυτό που ήθελα και το κεφάλι μου μετά από την βαφή είχα πληγές
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλές οι κοπέλες! Φοβερή δουλειά! Έκανα θεραπεία
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Head Spa
Παππα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Dafniii foveriiii olaa fadastika Ime poli efharistimeni!!!
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Χτένισμα
Eleonora•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχη εξυπηρέτηση! Εξαιρετική η Σοφία και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Ο χώρος πεντακάθαρος, το χτένισμα υπέροχο και λαβανε υπόψη ότι τόσο την ιδιαιτερότητα της τρίχας μου όσο και ότι το χτένισμα θέλω να κρατήσει για ώρες