Τον τελευταίο χρόνο έχει γίνει το κομμωτήριο μου. Η Δάφνη είναι ευγενέστατη και κυρίως ΑΚΟΥΕΙ τι της λες! Τα μαλλιά μου είχαν καταστραφεί από ντεκαπαζ και με την κατάλληλη φροντίδα επιτέλους έχω μαλλιά και πάλι!
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Χτένισμα
Μαρίνα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Δάφνη είναι η απόλυτη επαγγελματίας. Γνωρίζει τέλεια τη δουλειά της, είναι ευγενική, χαμογελαστή και σε κάνει να νιώθεις πριγκίπισσα με το πόσο τέλεια φτιάχνει τα μαλλιά.
Εξυπηρετήθηκε από Δάφνη•Χτένισμα
Μαίρη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εμπιστεύτηκα την Δάφνη με μια μεγάλη αλλαγή και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη , πολύ ευχάριστες κοπελες και πανέμορφος χωρος. Ευχαριστώ κορίτσια για την τέλεια περιποίηση τώρα που σας βρήκα δε σας αφήνω 🥰❤️