Η κοπέλα που έκανε το μανικιούρ πεντικιούρ πολύ ευγενική κ πολύ πρόσχαρη αλλά δυστυχώς οι υπηρεσίες δεν δικαιολογήσουν τα 49€ που έδωσα. Ήταν από το χειρότερο μανικιούρ πεντικιούρ που έχω κάνει 🙄
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εγκλα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αναστασια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Alexia is attentive, caring, highly professional, and engaging. My husband and I both enjoy our nailcare with her. And she gives an amazing foot massage!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Donna Mullis•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ημιμόνιμο μου κρατάει πάντα περισσότερο καιρό απ’ όσο περίμενα είναι πολύ ανθεκτικά τα νύχια μου και δε χαλάνε με τίποτα