Πηγαίνω μήνες στην Αλεξία και εχω να πω πραγματικά τα καλύτερα. Είναι μια ευχάριστη προσωπικότητα αλλά και μια εξαιρετική τεχνιτρια. Ξέρει ακριβώς πώς να περιποιηθει τα νύχια και να προτείνει και αλλαγές.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βασιλική•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είχα κλείσει επιμήκυνση τζελ και επειδή δεν είχε χρόνο μου έκανε ημιμονιμο. Την ρώτησα αν θα έχει διάρκεια και μου διαβεβαίωσε ότι έχει τα καλύτερα υλικά. Έφυγα από εκεί , βγήκε το χρώμα σε κάποια ξανά πήγα μου τα έφτιαξε. Στην μια βδομάδα τα μισά έσπασαν στα άλλα βγήκε το χρώμα. 25€ για μια βδομάδα δεν είναι η λύση. Δεν κάνω ποτέ αρνητικές κριτικές αλλά θα το έβρισκα καλύτερο να μου ακύρωνε εξαρχής και να με έλεγε δεν προλαβαίνω , παρά τώρα να έχω αυτό το αποτέλεσμα ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χριστινα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστη και κάνει εξαιρετική δουλειά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξία•Πεντικιούρ
Marianthi•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα ήταν πολύ κακό και ο χώρος όχι καθαρός
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξία•Αποτρίχωση Φρυδιών
N•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Στο κατάστημα αυτό συνάντησα μια από τις πιο απαράδεκτες και αντιεπαγγελματικές συμπεριφορες που έχω ποτέ συναντήσει. Έκλεισα το ραντεβού μου μέσω treatwell και προπλήρωσα για την υπηρεσία. Οταν έφτασα στο κατάστημα