Ένας καινούριος και πανέμορφος χώρος σε συνδυασμό με τα ευγενέστατα και πραγματικά ταλαντούχα κορίτσια σε κάνουν να θες να πηγαίνεις συνέχεια και να φεύγεις με πολύ ωραία διάθεση…
Πεντικιούρ
Ασπασια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικά τα κορίτσια στο κατάστημα και πολύ καλή δουλειά! ⭐️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Νάστου•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η πρώτη εμπειρία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Νάστου•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
SOFIA•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη από την εμπειρία μου! Ο χώρος είναι πολύ όμορφος και καθαρός, με ωραία ατμόσφαιρα που σε χαλαρώνει. Πήγα για πεντικιούρ και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαγδα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστημένη για πρώτη φορά ωραίο περιβάλλον και φιλικό, ξεκούραστο 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Σ.•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel