Πολύ καλή δουλειά από τη Μαρία. Τα πόδια μου ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια. Το περιβάλλον όμορφο, όλα τα κορίτσια ευγενικά και περιποιητικά. Θα επιστρέψω σίγουρα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Σ.•Πεντικιούρ
Pagona•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ ευχάριστο περιβάλλον! Τα κορίτσια πάρα πολύ ευγενικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Νάστου•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βενια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
I liked the studio, very cozy. The manicure was done quickly and efficiently. Thank you for the excellent work!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Σ.•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Olga•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές με μια λέξη! Αφορά τόσο το προσωπικό, όσο και τις υπηρεσίες και τον χώρο! Ευχαριστώ πολύ!❤️