Ήταν όλα εξαιρετικά το αποτέλεσμα τέλειο όπως πάντα το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σοφία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Joséphine•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα! Τα κορίτσια πολύ γλυκά και η Χριστίνα μου έκανε πολύ καλή δουλειά!! Μπράβο girls 🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Αννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Friendly, experienced, caring and bringing great results that last. Recommended!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ioanna•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον, πολύ καθαρός χώρος. Οι κοπέλες είναι χαμογελαστές κι ευχάριστες. Η Σοφία που με περιοιήθηκε πολύ καλή επαγγελματίας, γνωρίζει καλά τη δουλειά της και είναι γρήγορη. έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.