Excellent service. Staff is friendly and professional.Will come back.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Πόπη Β.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά, μου κράτησε τέλεια για 1 μήνα το ημιμόνιμο μανικιούρ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρυσα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αφορά την Ελενη. Για ραντεβού 45’ με ξεπετάξαν σε 25’ επειδή είχε αργήσει το προηγούμενο, ώστε να ξεκινήσει στην ώρα του το επόμενο από εμένα ραντεβού. Και το αποτέλεσμα ήταν κάτω του μετρίου.
Μανικιούρ
Χρυσα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστική δουλειά από τη Χριστίνα, όπως πάντα! Δεν μας έχει απογοητεύσει ποτέ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ
Βασω Κ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ομορφος χωρος! Ευγενικες κσι η Ελενη πολυ προσεκτικη❤️