H κοπέλα ασχολήθηκε κυριολεκτικά μαζί μου 2 λεπτά με το ρολόι, και δεν θα με πείραζε αυτό αν έκανε και σωστά την δουλειά της . Δεν μου είχε βγάλει όλες τις τρίχες που έπρεπε με αποτέλεσμα να πάω μόνη μου και να της βγάλω με το τσιμπιδακι και μιλάμε για απλό καθαρισμό και όχι σχηματισμό , και μόλις με τελείωσε πήγα στο καθρέφτη να δω κάτι και ήθελα να την ρωτήσω κάτι και εκείνη ήταν στο κινητό και έστελνε μήνυματα και δεν μου έδινε σημασία και μου απάντησε αφού τελείωσε με το κινητό της .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικόλ •Σχηματισμός Φρυδιών
ΕΡΙΚΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζωρτζινα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατσιμανη Β.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, καθαρός και άνετος
Η υπηρεσία που διάλεξα είναι μανικιούρ και φυσική ενίσχυση. Γρήγορα και με φοβερό αποτέλεσμα!