Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αδαμαντία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή στην δουλειά της η Αρετή και ευγενική. Όλες οι κοπέλες είναι άψογες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρετη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελενη Τ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αρετή ήταν πολύ εξυπηρετική, ευγενική και έμεινα ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρετη •Πεντικιούρ
Anastasia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγα απο το καταστημα γιατι γνωριζω την δουλεια της Κατερινας απο παλια! Οπως παντα πολυ καλη στην εργασια της. Ομορφος χωρος, καθαρά και ευγενικο προσωπικο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα •Πεντικιούρ
makli•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ζεστός κ φιλόξενος χώρος, με εξυπηρετικό προσωπικό κ πολύ καλές παροχές.