Πολύ ευγενικό προσωπικό, γρήγορη εξυπηρέτηση. Θα έλεγα, χρειάζεται λίγο περισσότερο καθαριότητα,τα φουρνάκια για τα νύχια θα μπορούσαν να είναι ποιο καθαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζωρτζινα •Συντήρηση Νυχιών
Popova O.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρετη •Μανικιούρ
Ευη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελειο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών
Ελενη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα πολύ καλή δουλειά και συνέπεια στα ραντεβού!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Σχηματισμός Φρυδιών
Μανωλακακη Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Eξαιρετική επαγγελματίας η Κατερίνα που με εξυπηρέτησε. Σίγουρα την συστήνω ανεπιφύλακτα.