Ήταν η πρώτη φορά που πήγα και σίγουρα θα ξαναπάω! Το περιβάλλον ήταν πολύ οικείο και τα κορίτσια πολύ φιλικά! Πολύ καλή δουλειά και χωρίς καθυστερήσεις!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Dionisia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είχα ειδοποιήσει ότι θα αργήσω επειδή είχε ένα ατύχημα ο πατέρας μου - κατάφερα να είμαι εκεί είκοσι λεπτά από το προγραμματισμένο ραντεβού κ εξυπηρετούνταν άλλη κοπέλα - παρόλα αυτά η ξινίλα καλά βασίλευε - από εργασίες νυχιών πολύ καλά - για να είμαστε τίμιοι
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Συντήρηση Νυχιών
Μαργαριτα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμπειρες τεχνιτριες. Τελειο αποτελεσμα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΠΛΑΤΖΗ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατιάνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντίνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα με τη Στέλλα purple ombre ημιμόνιμο στα νύχια και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό! Ο χώρος είναι υπέροχος και οι κοπέλες καταπληκτικές, πραγματικά επαγγελματίες!!!