Τελειώσαμε 25 λεπτά νωριτερα και στην αρχή του ραντεβού ειπώθηκε πως είμαστε οριακά στο χρόνο για εναλλαγή από απλό βάψιμο σε ημιμονιμο. Μάλλον επειδή περίμενε επόμενο ραντεβού. Αγέλαστη όπως πάντα, αλλά καλό αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαργαριτα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Top
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευα Β.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όπως πάντα 🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στελλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
VAITSA•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όπως πάντα! Υπέροχα χρώματα και άψογη εξυπηρέτηση!