Τα κορίτσια ήταν εξαιρετικα, σίγουρα θα ξαναπροτιμησω το κατάστημα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Εύη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτες !
Συντήρηση Νυχιών
Dioni•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φυσική ενίσχυση με gel
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερία •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Καραγιάννη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά !!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Στασινή•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εϊναι τέλειο κατάστημα. Πολύ καθαρό και τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά. Πολύ καλη κουβέντα έχει μεταξύ τα κορίτσα και έμενα, επίσης βοηθάνε στις επιλογές και στην περιποίηση με τα νύχια.