το αγαπημένο μου κατάστημα για νύχια!! είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαριάνα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το αγαπημένο μου κατάστημα για πεντικιούρ και μανικιούρ!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαριάνα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very beautiful manicure 🤩🤩 Great attention to detail!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εβελίνα •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Judita•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια επίσης απίστευτη η Αναστασία και στην δουλειά της και σαν άνθρωπος!❤️❤️😘
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασια •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ραφαελα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω συστηματικά απο τότε που άνοιξε. Οι κοπέλες είναι όλες προσεκτικά επιλεγμένες ώστε να είναι άψογες επαγγελματίες, με ευγένεια και ζεστασιά. Γρήγορες, συνεπείς στα ραντεβού τους και πρόθυμες να προτείνουν ή να πραγματοποιήσουν την κάθε επιθυμία της πελάτισσας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο