Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
"Άψογη εξυπηρέτηση όπως πάντα! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και πολύ όμορφος, ενώ τα κορίτσια είναι ευγενικά, φιλικά και εξαιρετικές στη δουλειά τους. Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
elisa•4 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
άψογη εξυπηρέτηση. ευχάριστο περιβάλλον, καθαρός χώρος. Η Μαρία σωστή επαγγελματίας καθώς και η Σταματία. Εννοείται οτι τωρα που γνώρισα το χώρο θα εξακολουθώ να πηγαίνω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ •10 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός χώρος και τα κορίτσια άψογα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ελπιδα•Μανικιούρ
Κεφάλου•10 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά πήγα έμεινα πολύ ικανοποιημένη και σίγουρα θα ξανά πάω όλα ήταν τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΡΙΚΟΥ•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικη περιποίηση, τέλεια δουλειά και πολύ φιλικό περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Μανικιούρ