Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
176 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
έκανα ημιμονιμο στα χέρια πριν κάποιες μέρες και σήμερα αφαίρεση αυτού!! δεν είχε χαλάσει καθόλου!! είμαι παρα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα ξανακάνω με την πρώτη ευκαιρία!
Επαγγελματισμός, ευγένεια και τήρηση των κανόνων υγιεινής, που σε τέτοιους χώρους είναι πολύ σημαντικό. Τα κορίτσια εξαιρετικά!
Όμορφος χώρος και η Σταματια είναι εξαιρετική!!
Σχολαστική και άκρως περιποιητικη η Σταματία στο πεντικιούρ!
Πρώτη φορά συνεργάστηκα με την Κ.Σταματια.Δεν γνωρίζω πως θα είναι το αποτέλεσμα μέχρι το επόμενο ραντεβού.Αμηχανο είναι να αλλάζει προσωπικό μια επιχείρηση διότι δημιουργείται ανασφάλεια για το αποτέλεσμα της κάθε τεχνητριας