έκανα ημιμονιμο στα χέρια πριν κάποιες μέρες και σήμερα αφαίρεση αυτού!! δεν είχε χαλάσει καθόλου!! είμαι παρα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα ξανακάνω με την πρώτη ευκαιρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Μανικιούρ
Σμαρουλα•18 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός, ευγένεια και τήρηση των κανόνων υγιεινής, που σε τέτοιους χώρους είναι πολύ σημαντικό. Τα κορίτσια εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Μανικιούρ
Τσιολάκη•18 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος και η Σταματια είναι εξαιρετική!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Σταυρούλα•23 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σχολαστική και άκρως περιποιητικη η Σταματία στο πεντικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Μανικιούρ
ΛΟΥΚΙΑ•24 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά συνεργάστηκα με την Κ.Σταματια.Δεν γνωρίζω πως θα είναι το αποτέλεσμα μέχρι το επόμενο ραντεβού.Αμηχανο είναι να αλλάζει προσωπικό μια επιχείρηση διότι δημιουργείται ανασφάλεια για το αποτέλεσμα της κάθε τεχνητριας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Stamatia•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel