Πολύ όμορφος χώρος και τα κορίτσια ευγενικά και πολύ καλές στην δουλειά τους
Πεντικιούρ
ΛΥΔΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα, γρήγορα, πεντακάθαρα :)
Πεντικιούρ
Λωρέττα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άλλη μια εξαιρετική εμπειρία. Πρώτη φορά που έκανα το συγκεκριμένο χρώμα κι επειδή ήταν κάπως αραιό, η Ελένη φρόντισε να το περάσει 3 φορές αντί για 2. Προσοχή στη λεπτομέρεια.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Alexia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος, φοβερή εξυπηρέτηση, ευγενικές και καταρτισμένες τεχνήτριες!