Τα κορίτσια κάνουν εξαιρετική και προσεκτική δουλειά. Αφαίρεση πάντα με ασετόν, Το manicure μου κρατάει πάντα τόσο πολύ, ώστε να μην προλαβαίνει να χαλάσει μέχρι να βαρεθώ το χρώμα και να θέλω να κάνω το επόμενο!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Zoe•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση από την Ελένη.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Θεοδώρα Ζ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο αποτέλεσμα, οι κοπέλες ήταν εξαιρετικές και πολύ ευγενικές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα Καλταμπάνη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άλκηστις•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερός χώρος! Υπέροχη εξυπηρέτηση! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα Καλταμπάνη•