1 ώρα και 15 λεπτά για ένα απλό μανικιούρ και βάψιμο με παλαιωμένο βερνίκι όπου μόλις πήγα σπίτι τα ξέβαψα αφού είχαν γίνει χάλια από την υπερβολική ποσότητα που έβαλε η τεχνήτρια.Της είπα κάποια στιγμή διακριτικά να χρησιμοποιήσει καινούργιο προϊόν αλλά δεν έδωσε σημασία και συνέχισε με το ίδιο. Ισως το χειρότερο μανικιουρ που έχω κάνει!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Vicky•Μανικιούρ
Έλενα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πρώτη φορά στο χώρο και ήταν υπέροχα! Ευχαριστώ πολύ !