Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,5
12 κριτικές

Φιλτράρισμα κριτικών

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Ατμόσφαιρα, αποτέλεσμα και επικοινωνία όπως ήθελα να είναι! Γι’αυτο και έκλεισα ραντεβού να πάω ξανά μετά την 1η μου επίσκεψη στο κατάστημα!
Αποτέλεσμα καλό, αλλά γενικά η συμπεριφορά με απώθησε τόσο, ώστε να μην την επιλέξω ξανά.Μου έκανε συνεχώς υποδείξεις ποια εφαρμογή να χρησιμοποιώ & ποια όχι.Είχε πολύ ύφος & δεν ήταν ευχάριστο το κλίμα. &με χρέωσε έξτρα για λούσιμο ενώ δεν το έγραφε
Ολαωηταν πολύ καλά ο χώρος το περιβάλλον η καθαριότητα η εξυπηρέτηση και η κομμώτρια. Το αποτέλεσμα όπως το ήθελα
Πολύ ωραία εμπειρία. ευπρόσδεκτη και επαγγελματίας μου έκανε δώρο θεραπεία για το καλωσόρισμα τα μαλλιά μου κράτησαν εξαιρετικά Θα το ξανά επιλέξω σίγουρα
Τέλειο κούρεμα σε απιστευτο χρόνο!