Επαγγελματισμός, καθαριότητα, τέλειο αποτέλεσμα!!!
Τελικα εκανα ενισχυμενο ημιμονιμο με την Αννα και βγηκαν υπεροχα τα νυχια! Εξαιρετικη στην δουλεια της, γρηγορη και προσχαρη!
Υπέροχες όλες τους, υπέροχο κλίμα!
υπέροχοι άνθρωποι και εξαιρετική εξυπηρέτηση
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών