Εκανα ημιμόνιμο μανικιούρ αλλά δεν θα το ξανα προτισω. Οι άκρες δεν είναι βαμμενες, και η συνολική περιποίηση δείχνει πρόχειρη.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Rachel•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό προσωπικό αλλά δε μου άρεσε η συμπεριφορά της ιδιοκτήτριας στον διπλα χώρο που μου ζήτησε να πληρώσω χτένισμα το οποίο δεν είχα κάνει! Μπορεί να έγινε εκ παραδρομής αλλά δεν ήταν ευγενικό..
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Θεραπείες Μαλλιών και Τριχωτού της Κεφαλής για Γυναίκες
Stefania•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία θα τους επιλέξω ξανα
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑΝΝΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλό περιβάλλον κι ευγενέστατος ο Παναγιώτης!
Πιάσιμο Μαλλιών
Φαιη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Ο Γιώργος πολύ ευγενικός. Χρησιμοποιούν καλά επώνυμα προϊόντα