Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,6
177 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Εκανα ημιμόνιμο μανικιούρ αλλά δεν θα το ξανα προτισω. Οι άκρες δεν είναι βαμμενες, και η συνολική περιποίηση δείχνει πρόχειρη.
Ευγενικό προσωπικό αλλά δε μου άρεσε η συμπεριφορά της ιδιοκτήτριας στον διπλα χώρο που μου ζήτησε να πληρώσω χτένισμα το οποίο δεν είχα κάνει! Μπορεί να έγινε εκ παραδρομής αλλά δεν ήταν ευγενικό..
Εξαιρετική εμπειρία θα τους επιλέξω ξανα
πολύ καλό περιβάλλον κι ευγενέστατος ο Παναγιώτης!
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Ο Γιώργος πολύ ευγενικός. Χρησιμοποιούν καλά επώνυμα προϊόντα
8
1
8
9
10
28
10