Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,6
177 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
πολυ ωραια ολα
Πηγαμε με την 10χρονη κορη μου. Ο κος Γιωργος μας ακουσε πολυ προσεκτικα, εκανε και καποιες προτασεις και τελικα το αποτελεσμα ηταν αυτο που ηθελε το παιδι. Ηταν πολυ ηρεμος και φιλικος. Υπηρξε και συνεπεια στην ωρα. Το περιβαλλον ηρεμο και καθαρο. Θα ξαναπαμε για κουρεμα και θα το προτειναμε και σε φιλους.
Όλα τέλεια, άριστη εξυπηρέτηση και πολύ ευχάριστο κλίμα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Συνεχίστε έτσι.
Χτένισμα χαλαρό κύμα στα μαλλιά όπως το ζήτησα Ο Γιώργος πολύ καλος
Πολύ καλός ο Γιώργος και χαμογελαστος
9
1
9
10
11
28
11