Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
239 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Το περιβάλλον πολύ φιλικό και μου έκαναν ακριβώς αυτό που ζήτησα!
Είχα μια πολύ ευχάριστη εμπειρία στο κομμωτήριο. Τα κορίτσια ευγενικά, πρόθυμα να σου λύσουν απορίες κ να σε συμβουλέψουν. Επίσης είχα ένα πολύ όμορφο κούρεμα και τώρα ανεμίζω τα μαλλιά μου με χαααάρη!
Ηταν όλα εξαιρετικά
Είναι πολύ φιλικοί με τον πελάτη και άριστοι επαγγελματίες.
τι να πω ; τα καλύτερα! πρώτα από όλα όλοι είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ είναι σαν να είστε φίλοι από παλιά ! αισθάνεσαι υπέροχα ! Κ σαν δουλειά τι !! από τεχνική; από χτένισμα ; από χρώματα ; δεν έχω λόγια ! εγώ τα αφήνω όλα επάνω στην Μαρία απόλυτη εμπιστοσύνη.
6
1
6
7
8
41
8