Υπέροχη εμπειρία! Η Μαρία με έκανε να νιώσω άνετα από την πρώτη στιγμή, πολύ ευγενική και προσεκτική. Ο χώρος καθαρός και όμορφος. Το αποτέλεσμα στα μαλλιά μου ήταν ακριβώς όπως το ήθελα
ΚΙΚΗ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου έκανε η Μαρία όχι αυτή που αναγράφεται. Η Μαρία είναι εξαιρετική και ως επαγγελματίας/ αποτέλεσμα κ ως συμπεριφορά.
Εξυπηρετήθηκε από Πωλίνα •
Πιάσιμο ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Natasa•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εκπληκτική δουλειά...
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία •Βαφή Μαλλιών
Νατάσα Δαμασκου•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο κομμωτήριο! Χαμογελαστοί και πρόθυμοι να σε βοηθήσουν σε οποιαδήποτε απορία! Το αποτέλεσμα τέλειο και φυσικά έγινε πλέον το κομμωτήριο μου! Η Μαρία υπέροχη και χαμογελαστή!!