Ομόρφός χώρος,καθαρός,προσεγμένος με πολύ καλό vibe,εξαιρετικό πεντικιούρ,διακριτικότητα,ευγενια και ηρεμία μέσα στον χώρο από τα κορίτσια και άριστο αποτέλεσμα,καλές δουλειές!
Πεντικιούρ
Δημήτρης Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
θα ξαναπάω!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ευμορφια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη σε όλα !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Μόνιμο και Ημιμόνιμο Μακιγιάζ