Πολύ ευγενικές, συνεπείς, έμφαση σε λεπτομέρεια, εξαιρετικές τιμές, ενδιαφέρονται για την υπηρεσία προς τον πελάτη, μαλακώνουν πραγματικά τα πόδια δε τα κάνουν γρήγορα. Ίσως θα ήθελε μεγαλύτερη ποικιλία στα απλά βερνίκια. Θα ξαναπήγαινα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Πεντικιούρ
Natasa•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα με καλή διάθεση και θετική ενέργεια έκανα ημιμόνιμο στα χέρια και πόδια στα χέρια μου χάλασαν σε 2 ημέρες και τα ήθελα για τις διακοπες και στο ένα πόδι δεν είχε μπει το γυαλιστικο στο τέλος δυστυχώς ενώ ήθελα να γίνω πελάτης δεν θα ξαναπάω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Δεσποινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειναι υπεροχα τα κοριτσια κ ο χωρος!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Μανικιούρ
Διονυσια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξυπηρέτηση σούπερ
Γνώση της δουλειάς τους
Καθαριότητα
Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Μπράβο στην Γκάμπριελ και στην άλλην κυρία Συνεχίστε την καλή δουλειά
Πεντικιούρ
Κυριακοπουλος Σ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τρομερή περιποίηση !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Flory •Μανικιούρ Ημιμόνιμο