Μανικιουρ ημιμονιμο γαλλικο απο τη Σοφια, εξαιρετικο αποτελεσμα, με προσοχη στη λεπτομερεια χωρις βιασυνη παρολο που ημουν το τελευταιο ραντεβου της. Ευχαριστω και τη Μαρια, ειναι η ιδιοκτητρια, για την εντιμη σταση της υστερα απο προηγουμενο μπερδεμα με τα ραντεβου!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ioanna•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πεντικιούρ έγινε από τη Σοφία η οποία ήταν εξαιρειτκή, λεπτομερής και πολύ προσεκτική!
Πεντικιούρ
Ioanna•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εκανα μανικιούρ και ήταν όλα πολύ καλά! Οι κοπέλες φαινόντουσαν επαγγελματίες πραγματικά και ήταν όλα πολύ καθαρά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•Μανικιούρ
Georgia•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το αποτελεσμα βγηκε καταπληκτικο. 👌👌💕💕😍😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel