Υπέροχη εξυπηρέτηση από την Σοφία, πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στον χώρο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ•Πεντικιούρ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οπως πάντα υπέροχο αποτέλεσμα, και ευχάριστη ατμόσφαιρα!
Πεντικιούρ
Despoina•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πρώτη φορά και σίγουρα όχι τελευταία! Εκτός από την φανταστική δουλειά, συνάντησα φανταστικούς ανθρώπους και έναν πολύ καθαρό και στυλατο χώρο. ! Όλα τέλεια!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Φενια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλειο το γαλλικό που μου έκαναν, πραγματικά μπράβο!!